WBR Infra is door de projectorganisatie Middenboulevard gevraagd om een oplossing te vinden voor het verkrijgen van voldoende stroomcapaciteit om de strandtenten te voeden.

Hier is na intensief contact tussen WBR Infra, gemeente Den Haag, Stedin en overige stakeholders een oplossing gevonden door het plaatsen van diverse trafostations in het gebied met daarin een special in de vorm van een kabelgoot waarmee een hoogteverschil van ca. 4,5 meter in openbare ruimte kon worden overbrugd waarbij de veiligheid van de middenspanningsverbinding in de openbare ruimte niet in het geding is gekomen.

Samen met onze partner van Motman Metaal in Wezep hebben wij een robuuste en duurzame oplossing ontworpen, gerealiseerd en geïnstalleerd waarmee de elementen zoals zeewater en wind geen invloed hebben op het materiaal en de kabels en waarmee we aan alle eisen van Stedin hebben voldaan.

Het werk aan de boulevard vindt plaats tussen de Pier en Museum Beelden aan Zee.

Na de renovatie is de boulevard op de meeste stukken ongeveer 10 meter breder. Er komt meer groen en natuursteen bestrating. Voor het Kurhaus komt er een 30 meter brede trap.

Den Haag

Plannen opstellen WBR infra

Samen projecten
realiseren?

Wilt u meer informatie en of ontdekken wat WBR Infra voor u en uw project kan betekenen? Neemt u dan gerust contact op.

SO Fase De Vlietlijn Den Haag

Inwoners, ondernemers en andere mensen uit de omgeving denken mee over het ontwerp voor een nieuwe tramverbinding tussen Den Haag, Rijswijk en Leidschendam-Voorburg én het verbeteren van de bereikbaarheid, leefbaarheid en verkeersveiligheid in het gebied.

OV knooppunt Haarlem

Er komt een nieuw busstation (OV-knooppunt) op de Schipholweg in Haarlem. Het nieuwe knooppunt moet zorgen voor een goede bereikbaarheid van Haarlem en de regio, waar de komende jaren veel woningen worden gebouwd.